gim10@cardedeu.cat

Activitats

MÉS DE 120 ACTIVITATS SETMANALS T'ESPEREN

Aiguacardio (piscina gran).

Té com a finalitat la millora de la resistència cardiovascular i la coordinació, mantenint l'activitat aeròbica en tot moment.

Aiguagim (piscina petita).

És un sistema d'entrenament a intervals de treball cardiovascular i muscular dins l'aigua.

BodyBalance.

Entrenament inspirat en el ioga, tai-txi i pilates que millora i augmenta la flexibilitat, la força i l'amplitud de moviments. Redueix l'estrès i t'aporta una sensació de calma, armonia i benestar.

BodyPump.

Sessions ideals per a desenvolupar la força i la resistència muscular.

Es treballen els principals grups musculars, utilitzant barres i discs amb coreografies d'exercicis que segueixen el ritme de la música.

CXWorx.

Entrenament ràpid i eficaç de 30’.

Té com a objectiu modelar i tonificar els músculs del core: tronc, espatlles i malucs.

Ajuda a augmentar l'equilibri, la mobilitat i la prevenció de lesions.

T'ajudarà a córrer més ràpid, a fer exercici amb més intensitat...a estar més fort/a.

Cycling.

Activitat dirigida que es practica amb una bicicleta estàtica de pinyó fix.

L’instructor guia i motiva el grup seguint el ritme que marca la música, tot indicant la cadència de pedalada i la intensitat.

Cycling Virtual.

Una nova manera de visualitzar el cycling amb reptes, rutes i complements actius per millorar la teva activitat física.

Dinamització.

Treball orientat i dirigit per part del tècnic a la sala de fitness, realitzant exercicis d’entrenament funcional i CORE.

GimDance.

Activitat de 45' que combina moviments de ball senzills.

Diversió assegurada, perfecta per posar-se en forma!

Gim Postural.

Activitat en grup enfocada al treball conscient i integral del cos. S'utilitzen exercicis de terra bàsics de pilates complementats amb el treball acurat de respiració, estiraments i millora postural. S'aconsegueix un cos més sa i equilibrat.

Gim Suau.


Activitat no coreografiada de baixa intensitat. Orientada a millorar i mantenir la qualitat de vida mitjançant exercicis aeròbics, de tonificació, correcció postural, amplitud de moviment i coordinació, amb una intensitat adequada. Adreçada a gent gran i/o persones que s'inicien en l'activitat física.

Grit Plyo.

Entrenament intervàlic d'alta intensitat que incorpora els principis de la pilometria per desenvolupar la potència i augmentar la velocitat i la força de les cames. Augmenta l'energia, la resistència i la força muscular.

Grit Strength.

Entrenament intervàlic d'alta intensitat on es busca accelerar el metabolisme perquè segueixi cremant calories hores després de finalitzar l'entrenament i ajuda a desenvolupar la massa muscular.

Hipopressius.

Tècnica respiratòria on es treballa el control de la respiració i de la musculatura de l’abdomen.

Pilates.

Activitat en grup enfocada al treball conscient i integral del cos.

S'utilitzen exercicis de terra bàsics de pilates, complementats amb el treball acurat de respiració, estiraments i millora postural.

S'aconsegueix un cos sa i equilibrat.

Step.

Sessions orientades a millorar el to muscular general i el sistema cardiovascular. Es realitza un entrenament localitzat dels principals grups musculars amb manuelles, gomes elàstiques, barres, etc... i s'utilitzen els steps com a mitjà de treball muscular i també cardiovascular.

TBC.

Condicionament total del cos. Durant la classe de TBC es vol aconseguir un entrenament total del cos, combinant diferents tipus d'exercicis per a treballar totes les zones de cos, utilitzant diferents elements, com gomes, steps, manuelles, plataformes inestables o barres.

Tonificació.

Sessions no coreografiades orientades a incrementar el to muscular en general. Es realitza un entrenament localitzat dels principals grups musculars amb la utilització de manuelles, gomes elàstiques, steps, pilotes, barres, etc.

Zumba.

Posa't en forma amb aquesta activitat coreografiada (45'), mentre et diverteixes al ritme de la salsa, batxata, ritmes llatins i caribenys.

Zumba familiar.

Activitat coreografiada de mitjana intensitat.Molt energètica i basada en ritmes llatins com la salsa, el merengue o la samba. Poden entrar nens i nenes a partir de 6 anys acompanyats del pare o mare.