gim10@cardedeu.cat

Activitats

MÉS DE 120 ACTIVITATS SETMANALS T'ESPEREN

ABD-Core Functional.

Activitat de 30' on es treballa el Core amb exercicis de força implicant un control corporal. El Core vol dir nucli i s'utilitza per nombrar tota la zona muscular que envolta el centre de gravetat del nostre cos.

Aiguacardio (piscina gran).

Té com a finalitat la millora de la resistència cardiovascular i la coordinació, mantenint l'activitat aeròbica en tot moment.

Aiguagim (piscina petita).

És un sistema d'entrenament a intervals de treball cardiovascular i muscular dins l'aigua.

BodyBalance.

Entrenament inspirat en el ioga, tai-txi i pilates que millora i augmenta la flexibilitat, la força i l'amplitud de moviments. Redueix l'estrès i t'aporta una sensació de calma, armonia i benestar.

BodyPump.

Sessions ideals per a desenvolupar la força i la resistència muscular.

Es treballen els principals grups musculars, utilitzant barres i discs amb coreografies d'exercicis que segueixen el ritme de la música.

Core Postural.

Activitat en grup enfocada al treball conscient i integral del cos. S'utilitzen exercicis de terra bàsics de pilates complementats amb el treball acurat de respiració, estiraments i millora postural. S'aconsegueix un cos més sa i equilibrat.

CXWorx.

Entrenament ràpid i eficaç de 30’.

Té com a objectiu modelar i tonificar els músculs del core: tronc, espatlles i malucs.

Ajuda a augmentar l'equilibri, la mobilitat i la prevenció de lesions.

T'ajudarà a córrer més ràpid, a fer exercici amb més intensitat...a estar més fort/a.

Cycling.

Activitat dirigida que es practica amb una bicicleta estàtica de pinyó fix.

L’instructor guia i motiva el grup seguint el ritme que marca la música, tot indicant la cadència de pedalada i la intensitat.

Cycling Virtual.

Una nova manera de visualitzar el cycling amb reptes, rutes i complements actius per millorar la teva activitat física.

Estiraments.

Sessió de 30' d'exercicis suaus i mantinguts que ens ajuden a prevenir lesions i milloren la nostra flexibilitat.

Functional Training.

Activitat de 30' on es realitzen moviments multiarticulars i multimusculars amb el propi pes corporal i/o amb elements de suspensió (trx), ketllebells, cordes, etc. És una classificació d'exercicis que impliquen entrenar el cos per les activitats realitzades en la vida quotidiana.

GAC.

Entrenament de manteniment que tracta de tonificar i endurir els nostres glutis, abdominals i cames.

GimDance.

Activitat de 45' que combina moviments de ball senzills.

Diversió assegurada, perfecta per posar-se en forma!

Grit Series.

Entrenament de 30' d'alta intensitat que es basa en el concepte d'entrenament HIIT (high intensity interval training), dissenyat per augmentar la força, construir múscul, millorar l'habilitat cardiovascular i optimitzar la coordinació i velocitat mentre es cremen greixos.

Hatha Ioga.

Aquest estil és una gran introducció als fonaments, fent consciència de les postures i tècniques de respiració. Durant l'activitat es realitzen postures de ioga per assolir l'equilibri entre força i flexibilitat.
Si el teu objectiu és endurir i mantenir flexible i tonificat el cos, així com també tenir una sensació general d'equilibri en cos i ment, la pràctica regular de Hatha ioga pot ser molt útil.

Hipopressius.

Conjunt d'exercicis posturals i respiratoris que disminueixen la pressió abdominal i pèlvica, mantenint uns paràmetres posturals i respiratoris pautats que augmenten el to muscular abdominal i pèlvic.

Pilates.

Activitat en grup enfocada al treball conscient i integral del cos.

S'utilitzen exercicis de terra bàsics de pilates, complementats amb el treball acurat de respiració, estiraments i millora postural.

S'aconsegueix un cos sa i equilibrat.

TBC Suau.


Activitat no coreografiada de baixa intensitat. Orientada a millorar i mantenir la qualitat de vida mitjançant exercicis aeròbics, de tonificació, correcció postural, amplitud de moviment i coordinació, amb una intensitat adequada. Adreçada a gent gran i/o persones que s'inicien en l'activitat física.

TBC.

Condicionament total del cos. Durant la classe de TBC es vol aconseguir un entrenament total del cos, combinant diferents tipus d'exercicis per a treballar totes les zones de cos, utilitzant diferents elements, com gomes, steps, manuelles, plataformes inestables o barres.

Tonificació.

Sessions no coreografiades orientades a incrementar el to muscular en general. Es realitza un entrenament localitzat dels principals grups musculars amb la utilització de manuelles, gomes elàstiques, steps, pilotes, barres, etc.

Zumba.

Posa't en forma amb aquesta activitat coreografiada (45'), mentre et diverteixes al ritme de la salsa, batxata, ritmes llatins i caribenys.

Zumba familiar.

Activitat coreografiada de mitjana intensitat.Molt energètica i basada en ritmes llatins com la salsa, el merengue o la samba. Poden entrar nens i nenes a partir de 6 anys acompanyats del pare o mare.