GiM10 Esport i Salut a Cardedeu

d3db12502a4ce2e51a457479e5d2bddd
Gaudeix de les nostres magnífiques instal·lacions
0f430b9255567986742c6438d28ff2ea
Classes dirigides per professionals disposats
a ajudar-te en qualsevol moment
1
Un lloc on relaxar-te o entrenar
tu decideixes
20180320_110359v4
Reserva ja i gaudeix de les nostres
pistes de pàdel

Horari:

Laborables: de 7.00 a 23.00
Dissabtes: de 8.00 a 20.00
Diumenges: de 9.00 a 14.00

Al GiM10 t’oferim un espai on podràs relaxar-te, superar-te física i mentalment i divertir-te tot fent esport i salut a Cardedeu.

CyclingTipologiaCardioIntensitatAltaDurada45 minuts
Activitat dirigida que es realitza amb una bicicleta estàtica de pinyó fix. L’instructor guia i motiva el grup seguint el ritme de la música, tot indicant la cadència de pedalada i la intensitat.
Cycling VirtualTipologiaCardioIntensitatAltaDurada45 minuts
Activitat dirigida igual que el cycling però dinamitzada per un instructor virtual. Una nova manera de visualitzar el cycling amb reptes, rutes i complements actius per millorar la teva condició física.
AiguagimTipologiaCardio-ForçaIntensitatMitjaDurada45 minuts
Activitat dirigida de baix impacte i divertida que es realitza a la piscina petita, amb material divers, combinant el treball cardiovascular i muscular dins l’aigua.
AiguacardioTipologiaCardio-ForçaIntensitatMitjaDurada45 minuts
Activitat dirigida que es realitza a la piscina gran que té com a finalitat la millora de la resistència cardiovascular i la coordinació, mantenint l’activitat aeròbica en tot moment.
EstiramentsTipologiaFlexibilitatIntensitatBaixaDurada45-25 minuts
Activitat en grup enfocada a la pràctica d’exercicis i estiraments suaus orientats a la millora de la postura, preparar els músculs per un millor rendiment i augmentar el rang de moviment de les articulacions.
BodybalanceTipologiaForça-FlexibilitatIntensitatMitjaDurada45 minuts
Activitat dirigida amb suport musical que combina els principis fonamentals del Ioga, Pilates, Tai Txi i del mètode Feldenkrais per crear un treball que aconsegueixi portar el cos i la ment a un estat d’equilibri i harmonia. L’objectiu és reduir l’estrès i millorar la força, flexibilitat, equilibri, postura i la capacitat de concentració.
PilatesTipologiaForça-FlexibilitatIntensitatMitjaDurada45 minuts
Activitat en grup enfocada al treball conscient i integral del cos. S’utilitzen exercicis de terra bàsics de Pilates complementats amb el treball acurat de respiració, estiraments i millora postural. S’aconsegueix un cos sa i equilibrat.
Core PosturalTipologiaForça-FlexibilitatIntensitatBaixaDurada45 – 25 minuts
Activitat en la qual, a partir del centre pèlvic i la columna vertebral, reequilibrem el cos, incidint en una postura correcta de manera conscient a través d’exercicis executats amb molta consciència corporal.
TBCTipologiaCardio-ForçaIntensitatMitjaDurada45 minuts
Condicionament total del cos. Sistema d’entrenament amb intervals per treballar cardiovascular i muscularment. És una activitat divertida, creativa i apta per a tots els nivells que combina aeròbic, step i elements de musculació fent servir tot tipus de material (gomes elàstiques, peses, barres,…).
TBC-SuauTipologiaCardio-ForçaIntensitatBaixaDurada45 minuts
Activitat de baixa intensitat orientada a millorar i mantenir la qualitat de vida mitjançant exercicis aeròbics, de tonificació, correcció postural, amplitud de moviment i coordinació, amb una intensitat adequada. Adreçada a gent gran i/o persones que s’inicien en l’activitat física.
BodypumpTipologiaForçaIntensitatAltaDurada45 minuts
Sessions ideals per a desenvolupar la força i la resistència muscular. Es treballen els principals grups musculars utilitzant barres i discs amb coreografies d’exercicis que segueixen el ritme de la música. Permet veure resultats ràpidament i alhora et diverteixes entrenant.
ZumbaTipologiaCardiovascularIntensitatMitjaDurada45 minuts
Posa’t en forma mentre et diverteixes al ritme de la salsa, batxata, ritmes llatins i caribenys, en un ambient festiu.
GimdanceTipologia Intensitat Durada45 minuts
És una activitat extraescolar, lúdica i saludable per a infantils i joves orientada a treballar la coordinació del cos a partir de coreografies de balls actuals.
GACTipologiaForçaIntensitatMitjaDurada45 minuts
Sessions orientades a incrementar el to muscular de glutis, core i cames. Es realitza un entrenament localitzat dels principals grups musculars amb la utilització de manuelles, gomes elàstiques, steps, pilotes, barres, etc…
TonificacióTipologiaForçaIntensitatMitjaDurada45 minuts
Sessions orientades a incrementar el to muscular. Es realitza un entrenament localitzat dels principals grups musculars amb la utilització de manuelles, gomes elàstiques, steps, pilotes, barres, etc…
BodycombatTipologiaCardioIntensitatAltaDurada45-25 minuts
És un programa d’exercicis cardiovasculars que es realitza en grup i consisteix a realitzar moviments de diferents arts marcials com el taekwondo, karate, capoeira, muay thay (boxa tailandesa), tai-txi o boxa, entre d’altres, a través de coreografies amb música.
CoreTipologiaForçaIntensitatAltaDurada25 minuts
Sessions d’entrenament ràpid i eficaç que té com a objectiu modelar i tonificar els músculs del core: abdominals, cames i malucs.
CrosstrainingTipologiaCardio-ForçaIntensitatAltaDurada45-25 minuts
El cross training és un tipus d’entrenament en el qual es realitzen diversos exercicis de diferents disciplines (halterofília, atletisme i gimnàstica, entre d’altres) a llarg termini amb l’objectiu d’augmentar la condició física general.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per facilitar-te una experiència de navegació òptima i recollir informació anònima per millorar i adaptar-nos a les teves preferències i pautes de navegació. Navegar sense acceptar les cookies limitarà la visibilitat i funcions del web.   
Privacidad