GiM10 Esport i Salut a Cardedeu

Gaudeix de les nostres magnífiques instal·lacions
Classes dirigides per professionals disposats
a ajudar-te en qualsevol moment
Un lloc on relaxar-te o entrenar
tu decideixes
Reserva ja i gaudeix de les nostres
pistes de pàdel
Slider

Horari:

Laborables: de 7.00 a 21.00
Dissabtes: de 8.00 a 20.00
Diumenges: de 9.00 a 14.00

Al Complex Municipal Gim10 Cardedeu t’oferim un espai on podràs relaxar-te, cuidar-te, gaudir del teu moment, gaudir del moviment tot fent salut, descarregar, superar-te física i mentalment, muscular i divertir-te.

  • CYCLING: Activitat dirigida que es practica amb una bicicleta estàtica de pinyó fix. L’instructor guia i motiva el grup seguint el ritme que marca la música, tot indicant la cadència de pedalada i la intensitat.
  • CYCLING VIRTUAL: Una nova manera de visualitzar el cycling amb reptes, rutes i complements actius per millorar la teva activitat física
  • AIGUAGIM (piscina petita): Activitat d’aigua poc profunda on combines exercicis cardiovasculars i de tonificació per a millorar la condició física en general. És una sessió ideal per a aquells que presenten alguna patologia articular o de columna i/o s’inicien en l’exercici físic gràcies als avantatges de treballar dins l’aigua.
  • AIGUACARDIO (piscina gran): Activitat on combines exercicis cardiovasculars i de tonificació al medi aquàtic per a millorar la condició física en general. És una sessió ideal per a aquells que presenten alguna patologia articular o de columna i/o s’inicien en l’exercici físic gràcies als avantatges de treballar dins l’aigua. Es realitza a la piscina gran amb l’ajuda de cinturons de flotabilitat.
  • ESTIRAMENTS: Sessió de 30′ d’exercicis suaus i mantinguts que ens ajuden a prevenir lesions i milloren la nostra flexibilitat.
  • ESTIRAMENTS + 60: Sessió de 30′ d’exercicis suaus i mantinguts que ens ajuden a prevenir lesions i milloren la nostra flexibilitat. Activitat específica degut al Covid-19 per a persones majors de 60 anys i per a persones amb risc sanitari.
  • BODYBALANCE: Entrenament inspirat en el ioga, tai-txi i pilates que millora i augmenta la flexibilitat, la força i l’amplitud de moviments. Redueix l’estrès i t’aporta una sensació de calma, armonia i benestar.
  • HIPOPRESSIUS: Conjunt d’exercicis posturals i respiratoris que disminueixen la pressió abdominal i pèlvica, mantenint uns paràmetres posturals i respiratoris pautats que augmenten el to muscular abdominal i pèlvic.
  • CORE POSTURAL: Activitat en grup enfocada al treball conscient i integral del cos. S’utilitzen exercicis de terra bàsics de pilates complementats amb el treball acurat de respiració, estiraments i millora postural. S’aconsegueix un cos més sa i equilibrat.
  • CORE POSTURAL + 60: Activitat en grup enfocada al treball conscient i integral del cos. S’utilitzen exercicis de terra bàsics de pilates complementats amb el treball acurat de respiració, estiraments i millora postural. S’aconsegueix un cos més sa i equilibrat. Activitat específica degut al Covid-19 per a persones majors de 60 anys i per a persones amb risc sanitari.
  • PILATES: Activitat en grup enfocada al treball conscient i integral del cos.S’utilitzen exercicis de terra bàsics de pilates, complementats amb el treball acurat de respiració, estiraments i millora postural.
  • TBC: El tbc és una activitat on es fan exercicis cardiovasculars i de tonificació dels grups musculars principals que t’ajuda a millorar la teva condició física. Es combinen diferents tipus d’exercici utilitzant tots els elements com gomes, steps, manuelles, etc. El tbc a diferencia del tbc suau, es realitza a una intensitat més alta.
  • TBC SUAU: El tbc suau és una activitat on es fan exercicis cardiovasculars i de tonificació dels grups musculars principals que t’ajuda a millorar la teva condició física. Es combinen diferents tipus d’exercici utilitzant tots els elements com gomes, steps, manuelles, etc.
  • HATHA IOGA: Aquest estil és una gran introducció als fonaments, fent consciència de les postures i tècniques de respiració. Durant l’activitat es realitzen postures de ioga per assolir l’equilibri entre força i flexibilitat.
  • BODYPUMP: Sessions ideals per a desenvolupar la força i la resistència muscular. Es treballen els principals grups musculars, utilitzant barres i discs amb coreografies d’exercicis que segueixen el ritme de la música.
  • GIMDANCE: Activitat de 45′ que combina moviments de ball senzills. Diversió assegurada, perfecta per posar-se en forma!
  • ZUMBA: Posa’t en forma amb aquesta activitat coreografiada (45′), mentre et diverteixes al ritme de la salsa, batxata, ritmes llatins i caribenys.
  • ZUMBA FAMILIAR: Activitat coreografiada de mitjana intensitat.Molt energètica i basada en ritmes llatins com la salsa, el merengue o la samba. Poden entrar nens i nenes a partir de 6 anys acompanyats del pare o mare.
  • AERODANCE: Activitat de ball tipus aeròbic on acabaràs realitzant una coreografia des del punt inicial fins al final. T’ajudarà a millorar el teu condicionament físic a la vegada que rius i t’ho passes bé.
  • ABD-CORE FUNCTIONAL: Activitat de 30′ on es treballa el Core amb exercicis de força implicant un control corporal. El Core vol dir nucli i s’utilitza per nombrar tota la zona muscular que envolta el centre de gravetat del nostre cos.
  • CXWORX: Entrenament ràpid i eficaç de 30’. Té com a objectiu modelar i tonificar els músculs del core: tronc, espatlles i malucs. Ajuda a augmentar l’equilibri, la mobilitat i la prevenció de lesions.
  • GAC: Entrenament de manteniment que tracta de tonificar i endurir els nostres glutis, abdominals i cames.
  • TONIFICACIÓ: Sessions no coreografiades orientades a incrementar el to muscular en general. Es realitza un entrenament localitzat dels principals grups musculars amb la utilització de manuelles, gomes elàstiques, steps, pilotes, barres, etc.
  • BODYCOMBAT: Activitat inspirada en les arts marcials que et posarà ràpidament en forma. Es realitzen cops, cops de puny i katas mentre es cremen calories.
  • HIIT FIT: (sigles de «High Intensity Interval Training», que significa entrenament intervàl·lic d’alta intensitat. És un tipus d’activitat on realitzes exercicis curts i molt intensos alternant esforços i recuperacions. 30 minuts per millorar la teva capacitat cardíaca i pulmonar a la vegada que cremes calories sense perdre massa muscular.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercer per facilitar-te una experiència de navegació òptima i recollir informació anònima per millorar i adaptar-nos a les teves preferències i pautes de navegació. Navegar sense acceptar les cookies limitarà la visibilitat i funcions del web.   
Privacidad